BUJ

Kuru izmēru izvēlēties?

"9 mēneši" interneta veikalā izmēri ir balstīti uz vienoto Eiropas izmēru tabulu un precizēti "Izmēri" sadaļā.Ja kādam no ražotājiem ir specifiski izmēri, tad to ražotāju izmēru tabulas atrodamas attēlu veidā pie preces, preču katalogā.

Kā lai es zinu, vai izvēlētā prece ir noliktavā?

Visas uzrādītās preces interneta veikalā www.9menesi.lv ir pieejamas. Ja kāds no izmēriem būs izpirkts, tas vairs netiks piedāvāts. Lūdzu ņemiet vērā, kamēr pirkums ir “Grozā”, kāds cits šo preci var izvēlēties līdz brīdim, kad Jūs noformējat savu pirkumu un veicat apmaksu.

Vai veicat piegādi uz dažādām pasaules valstīm?

Preču sūtīšanu nodrošinām uz visām pasaules valstīm.

Cik drīz es varēšu saņemt savu pasūtījumu un cik maksās piegāde?

Piedāvājam klientam saņemt savu pasūtījumu 3 veidos:

1) Omnivas pakomāts - 5 EUR (aizpildot pasūtījuma kontaktformu lūgums norādīt konkrēto pakomātu);

2) Omniva kurjers - 9 EUR (aizpildot pasūtījuma kontaktformu lūdzu norādiet precīzu adresi (ar pasta indeksu) un telefona numuru).

3) Latvijas Pasts - 5 EUR (Latvija), 12 EUR - pārējās pasaules valstis.

Lūdzu plašāku informāciju skatieties sadaļā "Piegāde".

Vai var mainīt piegādes adresi, kad prece jau izsūtīta?

Pēc pasūtījuma izsūtīšanas piegādes adresi vairs nav iespējams mainīt.

Vai var pievienot preces jau veiktam pasūtījumam?

Kombinēt un papildināt jau apstrādātus pasūtījumus nav iespējams. Šādos gadījumos jāveic atsevišķs pasūtījums.

Kā es zināšu, ka pasūtījumu esat saņēmuši un kad tas tiks apstrādāts?

Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs saņemsiet pasūtījumu apstiprinošu e-pastu. Pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas, 1-2 darba dienu laikā Jūs saņemsiet priekšapmaksas rēķinu, kurš noteiktā laikā būs jāapmaksā - 3 dienas. Ja gadījumā, kāda no pasūtītajām precēm būs noliktavā beigusies, mēs ar Jums sazināsimies un informēsim par alternatīviem risinājumiem.

Kā var atgriezt preci?

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. 9 mēneši saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta vai nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam nosūtīt pieprasījumu uz e-pasta adresi 9menesi@gmail.com, norādot pasūtījuma numuru un datumu, kā arī aizpildīt pasūtījumam pievienoto "Preču atgriešanas" veidlapu un kopā ar pasūtījumu to ar pasta starpniecību nogādāt mums vai ierodoties veikalā "9 mēneši" (Stabu iela 46/48, Rīga, LV-1011) uz vietas un atgriežot preci ("Preču atgriešanas" veidlapai jābūt obligāti aizpidlītai, atgriežot preci mūsu veikalā "9 mēneši" Stabu ielā 46/48, Rīga, LV-1011. 

UZMANĪBU! Preces, kuras iegādātas ar atlaidēm, netiek pieņemtas atgriešanai.

 SIA "9 mēneši" nesedz preču atgriešanas un preču apmaiņas radītās izmaksas.

Vai interneta veikalā pieejamās preces ir nopērkamas veikalā "9 mēneši" Stabu ielā 46/48, Rīga, LV-1011?

Tikai daļēji. Veikalā Stabu ielā 46/48 preču piedāvājums būtiski atšķiras no internetveikalā pieejamā klāstā - veikalā uz vietas ir lielāks preču klāsts.

Vai ir minimālā pasūtījam summa?

Nē, taču visiem pasūtījumiem, kuru preču vērtība ir līdz 15 Eur, tiek piemērota apkalpošanas maksa 2 Eur. Apkalpošanas maksa netiks piemērota, ja Jūsu izvēlēto preču kopējā summa sasniedz vismaz 15 Eur.

Grozs ir tukšs / 0€